vineri, 9 martie 2012

When I met the wrestling...


Cu multi ani in urma,pe cand eram doar o fetita fara gusturi muzicale,un anumit ideal in viata sau cu intrebari despre viitor am vazut primul meci de wrestling.
Edge Vs. John Cena a fost prima lupta pe care am vazut-o cap-coada undeva la 2 noaptea cu sonorul dat incet pentru a nu trezi toata casa in timp ce eu nu aveam somn.
Eram fascinata de tot ce vedeam,de reactia publicului(probabil elementul care m-a rascolit cel mai tare),de modul in care cei 2 stiau sa faca show atat de mult cat stiau sa se si lupte,am fost atat de fascinata de prima sulita pe care am vazut-o in viata dar totodata de forta pe care o emana Cena.
A devenit usor usor wrestlerul meu favorit,prbabil pentru ca a fost castigatorul primului meci pe care l-am vazut(ma rog,primului meci cap-coada pe care l-am vazut).M-a fascinat lumea din primele minute,an in care "decorul" WWE nu era cel mai bun,nici nu se compara cu efectele speciale de acum,luminile(care nu conteaza).Era elemente neinseamnate carema faceau sa cred cu ardoare ca imi gasisem o noua pasiune,care ma faceau sa spun ca sunt "fascinata" de acest sport.

In inceput sa citesc despre diferitele etape ale wrestling'ului,unde a inceput,ce inseamna defapt WWE,care e diferenta dintre WWE si WWF,ce inseamna un PPV,care au fost primele superstaruri,de unde au inceput PPV'urile,cum se desfasoara meciurile cu clauze speciale,manevrele folosite de superstaruri,orice element din WWE si mai ales WWF avea sa nu imi scape,urma sa ivat fiecare manevra ca pe dosul palmei mele si stiam,simteam ca ceva s-a schimbat in mentalitatea mea,mereu cand vedeam un meci de wrestling mandria parca imi crestea.

Mai tarziu m-am lovit de realitate,realitatea murdara in care pluteste in momentul de fata acest sport superb.
M-am lovit de prejudecati si usi inchise doar pentru bani,deschise pe de alta parte tot pentru profituri materiale.Am descoperit ca acum wrestlerii sunt marionete in mainile "mai marilor" care conduc cu mana de fier si cu buzunarul gors unul dintre cele mai bine vandute branduri,WWE.
Si pentru ce?Pentru a schimba o familie intr-o corporatie ieftina?Pentru ca orice alt uras al neamului McMahon sa-si duca crucea mai departe?Pentru a distruge ideea de sport doar in valoarea unor miliarde de dolari?Sunt atat de multe lucuri petrecute intre anii '90 si '00,atat de multe lucuri nefaste pentru sport dar foarte avantajoase pentru cei ce conduc acest imperiu si daca stau sa ma gandesc mai bine,in minte imi vine un singur nume,Vince McMahon.
Omul care a corupt tot in ultimii ani,care a uitat de principii morale,care a uitat ce inseamna sex,divertisment si wrestling...pentru ce?Pentru ce a vrut ca wrestlerii sa fie numiti "entertaineri"?Poate pentru ca nu mai suporta sa vada o denumire falsa pusa pe crestele bufonilor care ii fac fundu' mare...Dar nu,nu i-ar pasa,nu mai are scrupule.
Dar in acelasi timp Vince McMahon,acel Vince de acum 30 de ani care a facut un imperiu dintr-o afacere de familie,care a inceput totul de la un singur nume,Hulk Hogan.
Care a transformat un show difuzat in cateva state intr-un imperiu pe intreg mapamondul dar in acelasi timp,intr-una dintre cele mai avantaoase afaceri.

Ma chinui de ceva vreme sa fac un blog in care sa dezvolt prima si cea mai arzatoare pasiune a mea,dar momentul crucial a fost acum 2 zile cand un prieten m-a convins ca merita sa fac asta.Si uite-ma acum,cu un nou blog,2 locuri devoratoare de inspiratie(din care si asa mai am putin)dar la care tin cel mai mult.

Si totusi...ce veti vedea aici?
Va voi tine la curent(in maniera proprie,evident)cu toate noutatile din companie,vom vorbi despre tot ce a fost si merita pastrat in sufletele celor care stiu ce inseamna wrestling'ul,vom lua la puricat fiecare eveniment in parte inca de la primul WrestleMania incoace si ne vom aminti ceea ce merita mentionat despre lumea wrestling'ului.

Acestea fiind spuse va invit pe voi,toti cei care stiti ce inseamna wrestlin'ul pe World Meets The Wrestling.

6 comentarii:

  1. Nu prea e locul meu pe aici,sunt aproape paralela cu sportul asta(ti-am spus cativa wrestleri,deci stiu si eu acel 1%),dar iti urez succes cu noul blog si sa fie la fel de celebru si bun ca War N'Riot!
    Azi dai de băut cu ocazia inaugurării,nu? :>

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa speram,nu ma las pana nu ating aceleasi "performante".
      Vezi ca vine bereaaaaaa!

      Ștergere
  2. As minti daca as spune ca nu imi place wrestling-ul. Imi place sa vad acei 2 profesionisti care se lupta pana cand unul cade, imi place sa vad manevrele alea aproape acrobatice, imi place sa va intrarile alea care ma lasa cateodata cu gura cascata etc.
    Dar, incet incet mi-am dat seama, cu nitel ajutor de la tine, ca wrestling-ul nu mai e ce a fost. Mi-am dat seama ca a devenit un amestec ieftin intre multe efecte speciale(nu ma deranjeaza, dar se cam exagereaza cu ele), neintelegeri intre luptatori care fac din asta mai mult un serial, o telenovela, femeile foarte sumar imbracate care se bat te miri cum, si o picatura de wresling. E adevarat ca nu am enumerat toate lucrurile pe care le consider deranjante in wresling-ul de azi, dar nu am vrut sa ma lungesc chiar asa mult.
    Sper sa ma poti indruma in domeniul wrestling-ului cum m-ai indrumat si in cel al muzicii.
    Din partea mea mult succes si vant din pupa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Odata cu acest blog sper sa imi inmultesc cunostiinte si in acest domwniu(nu cred ca mai e ceva care sa-mi scape)dar nicioidata nu e de ajuns.
      Fi pe faza si vei avea mute de invatat;).

      Ștergere
  3. Cu toate ca pe mine nu m-a atras si nu ma va atragea niciodata acest sport (despre care, de altfel, pot spune ca nu stiu mai nimic), sper ca vei intalni, prin intermediul acestui blog, persoane care impart pasiunea asta cu tine.
    Eu nu cred ca as fi capabila sa am 3 bloguri in care sa postez constant -cel putin nu in perioada scolii- asa ca pentru asta (si stii ca nu doar pentru asta) ai admiratia mea. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate nu pot sa postez constant pe cele 3,dar ma voi straudi din rasputeri.

      Ștergere