marți, 13 martie 2012

Site'ul WWE si-a schimbat infatisarea,dar naravul ba



Am primit(nu stiu daca cu surprindere sau placere)noua fata a site'ului oficial WWE.
Si cu siguranta una din aceste multe schimbari pe care le-a suferit acesta nu trebuia mentionata exclusiv intr-o postare,dar de data aceasta mi se pare ceva diferit.
Chiar daca i s-a schimbat design'ul de peste 5 ori in ultimii 3 ani,cred ca aceasta este cea mai bine venita dintre ele,cel putin din partea mea.
Mi se pare ca,pe langa articolele facute cu aceasi mantuiala ca si pana acum(ce n-as da sa ii cunosc pe cei care le scriu pentru a le da o lectie de "jurnalism")aceasta noua infatisare a site'ului ne intoarce putin in timp,mi se pare combinatia clasica de apune articolele in pagina si scrisul pentru a ne intoarce in timp in epoca glorioasa a wretling'ului,iar poza prinsa in pagina cu Shawn Michaels si Bret Hart din noua rubrica cu cele mai bune meciuri de la WM face peisajul si mai "mioritic".
Plus ca,pe prima pagina avem de asemenea o noua rubrica "Step back in time",asa ca eu nu mapot declara decat incantata de aceasta "minora" schimbare,care,pentru mine reprezinta mai mult decat las sa para.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu