vineri, 23 martie 2012

Undertaker's new haircut

Pe langa unul dintre cele mai asteptate meciuri ale deceniului,cel dintre Hunter si Taker cu arbitru special HBK la WM,momentul in care Fenomenul isi va dezvaluii noua freza este de asemenea unul foarte asteptat.
Moment pe care il putem anticipa printr-o imagine pe care un prieten a gasit-o iar eu nu m-am putut abtine sa vo arat,doar asa pentru a va curma suferinta.

Si nu stiu despre voi,dar mie acest nou Taker,care nu isi va mai flutura pleata deja consacrata de aici inainte imi place mult,mai mult decat atunci cand parul ii intra in gura la fiecare manevra.Arata mai tanar,arata al naibii de bine:))
Mi se pare ca aceasta schimbare a venit odata cu un nou inceput,un inceput privit de toti ca un sfarsit,ca atunci cand te duci in aramata si scapu de podoaba capilara,in acest caz,momentul in care inchei o era,momentul in care wrestling'ul pur,cel clasic fara de care eu una nu pot sa traiesc moare.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu