luni, 18 iunie 2012

No Way Out of Misery



Cred ca e prima data de cativa ani buni incoace cand nu ma mai grabesc sa deschi site'ul WWE'ului la prima ora a diminetii pentru a vedea rezultatele unui PPV.Chiar daca maciurile au fost bune si wrestlerii alesi pe spranceana,urmarile lor au fost mai mult decat previzibile,doar nu va asteptati sa scapam de mai noul bufon-baiat rau Cena,singura sursa de bani cat de cat constanta pe care Vince o mai are.Si cand am vazut modul in care Cena il pupa-n sursa pe Vince,mi-am amintit cu stupoare de momentele dintre el si Batista de acum 2 ani,atunci cand a fost facut terci si lasat in mijlocul ringului.
Dar e mai bine pentru nervii nostri sa nu vorbim de ultimii 5 ani din WWE...
Am fost surprinsa cand s-a pronuntat clauza meciului dintre Cena si Big Show,in urma caruia unul dintre cei 2 "John" care se freaca cu nervi nostri in fiecare saptamana urma sa fie concediat.Cum ziceam,am fost surprinsa sa aflu ca Cena va intra din nou in cusca,prima si singura data,cand s-a batut pentru centura WWE impotriva lui Orton a iesit destul de sifonat,nefiind genul de wrestler care sa faca un meci in cusca,unul Iron Man(de exemplu)da,dar in cusca nu l-am vazut niciodata pe Cena.In final,meciul s-a terminat cu un triumf presarat cu multe mii de dolari in care Cena l-a luat pe spate pe Laurinaitis,in pozitie de Attitude Adjusment in timp ce Vince striga cu vocea aia de coropisnita sub soare "You're fired!".Iar eu acum inca ma intreb cat a castigat Vince pe seara asta,cateva luni bune fanii WWE'ului plecau rand pe rand din fata televizoarelor cand il vedeau pe mos in carje,iar acum ca a fost concediat,momentul in care a fost concediat cred ca a fost unul de rating maxim si explozie din partea publicului.
Restul serii,dupa cum v-am spus a fost presarat cu meciuri bunicele,in limita intamplarilor ultimelor luni,cu exceptiile de rigoare in care Santino in lasa in chiloti pe indesatu'ala cu izmene de impotent muribund si Ryback care,saracu' in ultima vreme numai "competitori locali" face terci,iar si iar si iar.
Shemuas a ramas campion la categoria grea,la fel si Christian,de CM Punk nu mai pomenesc ca mi se face greata cand ma gandesc la aia mica cu capu' mai mare ca posterioru'si meciul la echipe a fost unul destul de reusit,multe manevre bine executate si atleti zic eu buni,chiar daca nu se afla pe lista mea de preferinte.
In afara de meciurile care nu au fost "chiar atat de rele",am avut parte si de un moment neasteptat,o provocare lansata din partea lui Triple H catre Brock Lesnar.Huster a spus ca vrea un meci cu el la Summerslam,moment care m-a bucurat mai mult decat concedierea lu' Laringita,si chiar daca a fost o jigodie in adevaratul sens al cuvantului in ultima vreme,Hunter a facut meciul deceniului la WrestleMania,fiind unul din cei "3 Muschetari" care au mai ramas in picioare sa reprezinte epoca de aur a wrestlingului,la sfarsit iesit impreuna luand cu ei cele mai memorbaile momente din Attitude Era(cat am mai plans:))).
Ce ziceti,il vedem pe Hunter in actiune la Summerslam,sau au fost doar vorbe-n vant>

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu