marți, 3 aprilie 2012

In/Out from WrestleMania 28


In ultimii ani,cea mai mare companie de wrestling din lume are mai multe minusuri decat plusuri,cea mai mare seara din an,WrestleMania nu a dus nici ea lipsa de aceste mici(mari)nereguli.Si nu ma refer la probleme tehnice,"E'ul" care a fost pozition vizibil prea jos(datorita unui reflector,probabil)sau penele de curent(care,surprinzator au lispit din acest an),nu,ma refer la problemele cu care ne confruntam in general in WWE,speram ca macar in cea mai mare seara din an acestea sa fie...estompate.

Out-Iata ca incepem cu o neregula,legata de primul meci ca macar sa respectam o ordine.Nu stiu ce a vrut Vince sa demonstreze exact prin acest "meci" absolut penibil.A vrut sa arate sfarsitul "relatiei" dintre juma de buletin el si juma de buletin ea,relatie care ii deranja pe fani de ceva vreme(doar pentru ca,vezi Doamne sa le faca lor pe plac),sa stabileasca un record(ca nu aveam si asa destule momente care au rescris istoria la acest WM),adica primul campion la categoria grea in doar 18 sec. sau unul dintre cei 2 participanti avea o treaba mai importanta si pur si simplu nu mai putea sta.
Oricare din aceste 3 lucuri ar fi,daca nu as fi asteptat atat de mult meciul dintre Taker si Hunter si nu as fi platit pentru vizionarea show'ului ma duceam naibii sa ma culc,inceputul serii a fost absolut penibil.

In-Incerc pe cat posibil sa fac o anumita alternanta intre Out si In dar pur si simplu nu imi iese.Probabil lucrul(care nu a avut legatura in mod special cu vreun meci,din ring ma refer)a fost melodia meciului Hell in A Cell,"The Memory Remains" ,Metallica.La cata muzica de lift am avut la acest WM macar melodia celui mai bun meci al deceniului sa fie una epica.

Out-Inca stau sa ma intreb ce dracu' a fost in capul celor care se ocupa cu "momentele" artistice cand au adus o cioara(si nu o spun din rasism) si un sac cu oase(ambii insotiti de fufele vitale,evident)pentru a "canta" inainte de,spun ei meciul "Odata in viata" dintre Cena si Rock,ba nu,pentru a canta inainte de intrarea fiecaruia.Si nu numai ca au cantat,dar au avut si moment artistic de trotuar.Cand a intrat Cena printre majorete am zis hai,treaca mearga,macar erau fetele dragute,da' sa-l vad pe Florica cu burta de bere si strambele alea su subsioarele desfacute stand in aceasi pozitie pret de cateva minute pe rampa unde acum 28 de ani incepea cel mai mare eveniment sportiv din istorie este neacceptabil.Nu pot sa cred ca am involuat atat de mult ca de la melodia oficiala la WM "Shoot the Thrill" de exemplu sa ajungem la muzica asta de lift:|.Jalnic,de'a dreptu' jalnic!

In-Revenind la cel mai emotionant meci al ultimilor 10 ani(daca nu 20),mi-a placut in mod specil faptul ca si cusca a avut un nou design,fiind prima data cand pe cusca este scris(aplicat) ceva,in acest caz "The End of an Era".

Out-Nu stiu daca este un plus sau minus,dar dupa ce am vazut 2 dintre afisele PPV'urilor anului trecut avand acelasi format doar ca doua persoane diferite,asemanarea izbitoare(cel putin in ochii mei) cu WrestleMania 24.Sa fi ramas oamenii delegati cu designul din WWE fara idei sau dupa 28 de ani,au vrut sa ne amintit putin de vremurile bune?

In-Publicul a fost fenomenal,ne-am intors cu 35 de ani in urma cand,la schimburile de lovituri se auzeau exclamari de tot felul in arena,de asemena imi pot imagina cum a rasunat tot Miami'ul cu "Let's go Cena!","Cena sucks!",exact ca in vremurile bune.De mult n-am mai avut asa un public la WM.

Out-Vremea lui Rock in luma wrestling'ului a apus,faptul ca Vince l-a adus inapoi si tot a tras de povestea asta cu "Once in a lifetime" mi se pare o conspiratie mai mare decat cea din Toronto din '97,sa aduci un superstar retras(care arata destul de bine pentru varsta lui,ce-i drept)si sa il pui sa se bata cu un om care petrece mai mult timp in sala decat petrece dormind si isi dedica toata viata sportului doar pentru ati ingrosa tu veniturile mi se pare ipocrizia suprema.Plus ca,pe langa filmele de mana a doua pe care le face a primit o leafa mai mult decat substantiala pentru prestatia de acum 2 seri.Nu stiu de ce mi s-a parut,ca,trecand peste tot cliseul deja enervant si mult prea fals creeat in jurul acestui meci,Cena a renuntat pentru o seara din a mai fi bufon,a renuntat la ai face fundul mare lui Vince si cu siguranta a primit o mustruluiala si o parte buna din bani taiat dupa aceea,la WM mi s-a parut ca a dat tot ce a avut,si sa te ridici cu The Rock in brate mi se pare incredibil.
Nu privesc asta din perspectiva unui fan,o privesc din perspectiva unui om impartial,si oricine ar fi privit acel meci,chiar fara sa aibe nici o cunostinta despre wrestling si niciun favorit ar fi putut spune ca Cena a dominat intreg meciul,ca performantele lui de wrestler(pentru ca Rock nu mai e de mult un wrestler)au fost net superioare fata de cele ale lui Rock.
Am inteles ca a epuizat toate ipotezele si scenele dramatice si ca acum,ca nu mai are piesa principala,pe Taker Vince vrea sa readuca ceva din wrestling'ul de aur.Dar sa denigrezi niste atleti adevarati aducand fete sterse ale companiei care nu au miscat mai deloc in ring si declarandu-i castigatori mi se pare absolut patetic.
Mai ales ca intreb eveniment s-a invartit in jurul acestui meci,care,evident il avea pe Rock ca favorit fiind la el acasa...daca asta nu este evidenta suprema fata de magaria care se intampla in wrestling'ul profesionist atunci nu stiu care e.

In-Prezenta lui Jim Ross la meciul dintre Taker si Hunter exclusiv mi s-a parut un gest extraordinar.
Gestul suprem pentru a arata cu adevarat sfarsitul unei ere,prezenta celui mai mare comantator din wrestling,cel mai bun si principalul din aceea era,plus un showman desavarsit si-a facut simtita prezenta prin stilul caracteristic si a aratat un respect enorm fata de epoca de aur a wrestling'ului.
Plus ca a slabit si arata foarte bine:).

Out-Meciul "divelor".
In postarea anterioara despre WM nu am mentionat nimic despre acest "meci".Pana nu voi vedea o femeie care chiar sa lupte in acel ring nici nu ma veti vedea pomenind ceva de ele.
Cele 15-20 de minute de aseara in care duduile si-au prezentat extensiile si silicoanele cu ajutorul unei prezentatoare de mana a 15'a a fost de'a dreptu' jalnic.

Sunt inca mai mult lucruri de spus despre neregulile legate de cel mai mare eveniment sportiv al anului,dar pentru moment nu vreu sa stric magia creeata de cel mai emotionant meci din istoria wrestling'ului,respectul celor 3 unul fata de celalalt mi se pare cel mai emotionant lucru vazut de mult timp in ring.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu